Предыдущая версия сайта доступна по ссылке: old.belgiss.by. Это поможет Вам при необходимости найти недостающую информацию.

Выдача сертыфіката адпаведнасці

30.06.2020 13:44

Выдача сертыфіката адпаведнасці (дубліката сертыфікату адпаведнасці), унясенне змяненняў і (або) дапаўненняў у сертыфікат адпаведнасці, выдача рашэння аб спыненні дзеяння сертыфікату адпаведнасці па ініцыятыве ўладальніка сертыфікату адпаведнасці.

Максімальны тэрмін ажыццяўлення працэдуры
10 дзён
Тэрмін дзеяння дакумента (рашэння), які выдаецца
  • 5 гадоў – пры сертыфікацыі серыйнай вытворчасці прадукцыі, работ (паслуг), іншых аб'ектаў ацэнкі адпаведнасці
  • 3 гады – пры сертыфікацыі сістэмы кіравання (менеджменту)
  • На час тэрміну прыгоднасці тавару або яго рэалізацыі альбо без абмежавання тэрміну пры магчымасці адназначнай і дэнтыфікацыі кожнай адзінкі сертыфікаванага тавару – у выпадку сертыфікацыі партыі прадукцыі
  • Да заканчэння тэрміну дзеяння сертыфікату адпаведнасці -пры унясенні змяненняў і (або) дапаўненняў у сертыфікат адпаведнасці, выдачы дубліката сертыфіката адпаведнасці
Размер платы
  • Плата за паслугі
  • Бясплатна - пры выдачы рашэння аб спыненні дзеяння сертыфіката адпаведнасці з ініцыятывы ўладальніка сертыфіката адпаведнасці
Банкаўскія рэквізіты
  • р/с BY93BPSB 30121048420189330000
  • ААТ «БПС-Сбербанк», БІК BPSBBY2X, пр. Машэрава, д. 80, 220035, г. Мінск
  • УНП 100219737
Перечень необходимых документов
Для выдачы сертыфікату адпаведнасці на прадукцыю:
  • Заява
  • Пратаколы выпрабаванняў (пры неабходнасці)
  • Справаздача аб аналізе стану вытворчасці (пры неабходнасці))
  • Замежны сертыфікат адпаведнасці ў выпадку яго прызнання ў адпаведнасці з заканадаўствам (пры яго наяўнасці)
  • Сертыфікат адпаведнасці на сістэму менеджменту якасці (сістэму менеджменту бяспекі харчовай прадукцыі) (пры неабходнасці)
  • Заключэнне па выніках даследаванняў праекта па стварэнні прадукцыі (па неабходнасці)
  • Заключэнне па выніках даследавання праекта па стварэнні прадукцыі (пры неабходнасці)
  • Дакумент, які пацвярджае ўнясенне платы
Для выдачы сертыфікату адпаведнасці на выкананне работ (аказанне паслуг):
  • Заява
  • Справаздача па выніках сертыфікацыі выканання работ (аказання паслуг)
  • Дакумент, які пацвярджае ўнясенне платы
Для выдачы сертыфікату адпаведнасці на сістэму кіравання (менеджменту):
  • Заява
  • Справаздачы па першым і другім этапах аўдыту
  • Дакумент, які пацвярджае ўнясенне платы
Для ўнясення змяненняў і (або) дапаўненняў у сертыфікат адпаведнасці:
  • Заява
  • Арыгінал сертыфікату адпаведнасці
  • Дакументы, якія з'яўляюцца падставай для ўнясення змяненняў і (або) дапаўненняў
  • Дакумент, які пацвярджае ўнясенне платы
Для выдачы дубліката сертыфікату адпаведнасці:
  • Заява
  • Дакумент, які пацвярджае ўнясенне платы
Для выдачы рашэння аб спыненні дзеяння сертыфікату адпаведнасці па ініцыятыве ўладальніка сертыфікату адпаведнасці:
  • Заява з указаннем прычын спынення дзеяння сертыфікату адпаведнасці

Брагіна Алена Генадзьеўна
начальнік аддзела

сертыфікацыя прадукцыі

+375 17 269 68 39 e.bragina@belgiss.by

Смірнова Таццяна Уладзіміраўна
начальнік аддзела

сертыфікацыя паслуг

+375 17 269 68 49 t.smirnova@belgiss.by

Кугейка Дзмітрый Іванавіч
вядучы інжынер аддзела

сертыфікацыі сістэм менеджменту

+375 17 269 68 12 d.kugeiko@belgiss.by

Казлоўская Ксенія Уладзіміраўна
інжынер аддзела

сертыфікацыі сістэм менеджменту

+375 17 269 69 39 k.kazlouskaya@belgiss.by

Артыкулы ў раздзеле