Вусныя звароты

29.07.2020 13:39

Устные обращения излагаются в ходе личного приема.

  1. Калi вырашэнне пытанняў, выкладзеных падчас асабістага прыёму, не адносіцца да кампетэнцыі інстытута, службовыя асобы, якія праводзяць асабісты прыём, не разглядаюць зварот па сутнасці, а растлумачваюць, у якую арганізацыю трэба звярнуцца для вырашэння пытанняў, выкладзеных у звароце.
  2. Калі для вырашэння пытання, якое выкладзена ў вусным звароце і адносіцца да кампетэнцыі інстытута, патрабуюцца дадатковае вывучэнне і праверка, зварот выкладаецца заяўнікам у пісьмовай форме і падлягае разгляду ў парадку, устаноўленым для пісьмовых зваротаў.
  3. Вусныя звароты лічацца разгледжанымі па сутнасці, калі разгледжаны ўсе выкладзеныя ў іх пытанні, прыняты належныя меры па ахове, забеспячэнні рэалізацыі, аднаўленні праў, свабод і (або) законных інтарэсаў заяўнікаў і адказы аб’яўлены заяўнікам падчас асабістага прыёму, на якім выкладзены вусныя звароты.
  4. Вусныя звароты могуць быць пакінуты без разгляду па сутнасці, калі:
    • не прад'яўлены дакументы, якія сведчаць асобу заяўнікаў, іх прадстаўнікоў, а таксама дакументы, якія пацвярджаюць паўнамоцтвы прадстаўнікоў заяўнікаў;
    • звароты змяшчаюць пытанні, вырашэнне якіх не адносіцца да кампетэнцыі інстытута;
    • заяўніку падчас асабістага прыёму ўжо быў дадзены вычарпальны адказ на пытанні, якія цікавяць яго, або перапіска з гэтым заяўнікам па такіх пытаннях была спынена;
    • заяўнік падчас асабістага прыёму дапускае ўжыванне нецэнзурных або абразлівых слоў ці выразаў.

Рашэнне аб пакіданні вуснага звароту, выкладзенага падчас асабістага прыёму, без разгляду па сутнасці аб'яўляецца заяўніку падчас гэтага прыёму службовай асобай, якая праводзіць асабісты прыём, з указаннем прычын прыняцця такога рашэння.

успешно отправлено